hicabi bey dünyaya teşrif buyuruyor

sezaryen: sezeryan denip durur buna ki aslında o başka birşeydir, durduk yerde iyi saatte olsunlar marifetiyle açılım geçirmiş eski bir cumhurbaşkanı ile gaius julius caesar bey’i birbirine katıp karıştırmanın alemi yok. bizim zamanımızda dünyaya vaktinden evvel gelmek diye bir saçmalık dö la saçmalığa rastlamazdınız. “ne erken ne geç, şimdi dünyaya gelmenin tam zamanı!” diye bi lakırdıya inanıp güvendiğimizden filan değil, aksine, dünyaya gelmek başlıbaşına saçmalık ve lüzumsuzluktan öte birşey değilken, bi de bunu arkandan atlı kovalarmış ya da tabakhaneye bok yetiştiriyormuşçasına yapmak en hafif deyimle ayıptı ayıp. suçu tümüyle, silah ve uyuşturucu sektörleriyle birlikte insanlığın başındaki en büyük birkaç belâdan biri olarak telakki ettiğim tıp sektörüne de atmayalım azizim, kendimize de dönüp bakalım. biz biz olmasak bu nadide sektörlerimiz de bu halde olmazdı. her ne ise, lafı dağıttık… bu aculluğun müsebbibi ne demeye sezar bey oluyor, ben onu bi türlü annamıyom bak. biri bana açıklasın reca ederim. hem sonra e5’ten yola koyulmayanlar, yani anasının damından çıkmayanlar sonradan bin türlü hastalığa düçar oluyorlarmış. buna doğanın intikamı demezler de ne derler, sorarım. doğa da neymiş, tabiat diyecektim elbette. milpardon. ve karşında her zamanki gibi örnek tümcemiz, ey kıymetli kari: sezaryenle ölüm… aha ben bunu istiyom işte.”

12 Yanıt

  1. FF çıktı mertlik bozuldu aq. Ne gelen var ne giden.

  2. FF kullanmıyorum metin beyciğim. ama şu “çalışmak” denen şey çıktı mertlik bozuldu diyebilirim. aslan gibi, mert bir tembellikten payımı istiyorum.

    hem bu yazınız bana eski doktorumu anımsattı. hiç hoş hatırlamıyorum kendisini.

    son cümlenize ise no koment diyeceğim ama söyleyeceğimi söylemiş bulundum zaten.

  3. Çok çalışmaktan beni benimle karıştırmışsınız sevgili JoAcan! Heh heh! Ben ben değilim! Her ne kadar Selim Bey FF’de buna kızsa da…

    Burayı bugün ilk (ve muhtemelen son) kez şereflendiren kişi olduğunuz için şükranlarımı sunarım bi de.

  4. ah, pek çok pardon. aklım sürçüvermiş. hafif abime seslenmiştim aslında. siz de akıl bırakmadınız ki ama efenim. kime sesleneceğimi şaşırdım:)

  5. Olsun. Farketmişsinizdir, zaten kimi maddelere Metin Bey damgasını vuruyor çaktırmadan, Hafif Abi’yi eliyle iterek. Fekat bu lanet olası FF, blogistanın çanına ot tıkayacak gibi gözüküyor. İşte o zaman ne MB kalır ne de HA. İkisi de susar otururlar bi kenara. N’apayım.

  6. yani gün gelir sizi FF yüzünden ihmal ederim mi diyorsunuz? olmaz öyle, olmasın, olmaz mı?

  7. Hayııııııııır! N’asla! FF ile ilgili bir yakınmaname farzoldu şimdi.

  8. bence de n’asla. bir de önceki yorumunuzda yazdığınıza şeyttirmeyi unutmuşum. reca ederim efenim, o şeref bana ait.

  9. yazmıyorsak okumuyoruz değiliz Hafif Abi. çok reca ederim. Sezardan göt korkusuyla çabuk çabuk doğuruyor olabilirler mi. oradan bir analoji hani. “sezar gelmeden doğuracaksan doğur yoksa ziker atar” örnek cümlesi. Kendi dediğime ben de inanmadım. Çok kötü oldu.

  10. Sezaryan şunun için var: analar babalar çocuklarının burcunu seçebilsinler diye. Şöyle diyen bir kadın tanıyorum: “aaaa şekerim o tarih asla olmaz. Çocuk ikizler burcu olur. Yok ayol yok önce doğsun da boğa burcu olsun.” Var böyleleri.

  11. Evli Bey,

    Sezar Bey’den niye korksunlar ki? Bir sebep göremiyorum açıkçası! Benim bildiğim kadarıyla kemik yok o mahalde, çoktan çürümüştür, tozu bile kalmamıştır. Bu konuya girmemiş olalım iyisi mi biz, ben tarihi şahsiyetlerden korkarım, asıl ben korkarım yani.

  12. Aydan Atlayan Kedi Hanım,

    Valla billa anlamıyorum ben o muhterem zevatı, burç seçmek ne iştir! Zatıalime kalsa burç seçilmez, burç sizi seçer! Böylelerinin aklına heyranım heyran.

Bir Yanıt Bırakın

