cong phran tapınağı rahibi hicabi bey

yarasa

yarasa: bir tür kanatlı memeli. hem kanatlı, hem memeli. bizde öylesi çok azdır, bulursan kaçırmıycaksın, bir ömür boyu aynı yastığa baş koyacak, mutlu mes’ut yaşayıp gideceksin. ama nerde bende öyle şans, hep söylerim, yine söylerim, bi daha söylerim, bıkmadan usanmadan söylerim: gökten monica belluci hanım yağsa şu hafif abinizin kellesindeki açıklık araziye aydemir akbaş bey düşer. neyse, sadede gelelim. bu acayip yarasa heyvanının fışkısından barut yapıyorlarmış vaktiyle, viki’nin yalancısıyım ben. vampir cinsinden olanının da bize bi zararı yokmuş, hollywood senaristlerinin bok yemesi işte. bu bi de güzide bi fiilimizin dilek-şart kipinin üçüncü şahıs çekimi de oluyor. bunu örnek tümcemizde şekil şemayla anlatalım: “işime yarasa da yaramasa da, ben sanskritçe öğrenecem arkadaş!”

amsiklopedük lugatimiz, musiki san’atinin yanısıra fotoğraf san’atiylen de haşırt neşirt olcek arada bir bundan kelli, yukarıda gördüğünüz üzre.

7 Yanıt

  1. Hem kanatlı, hem memeli haa?!
    Öyle olsun bakalım!
    🙂

    Şu tapınak, yaşanacak yerlerden mi, görülecek yerlerden mi?

  2. “Bu bi de güzide bi fiilimizin dilek-şart kipinin üçüncü şahıs çekimi de oluyor.” tümcesindeki ikinci dahi fazla duruyor, di mi? Dursun. Bir lugat müellifi olaraktan onun da bi işleve sahip olduğu kanaatindeyim. Kanaatimi ham yapsınlar.

  3. Heh heh!

    Yaşanacak yer olduğunu sanmıyorum, baksanıza yarasalar marasalar fink atıyo. Görülebilir. Bangkok yakınlarındaymış burası.

  4. pek saygıdeğer Hafif Abim,
    bir sürü blog şeyiniz varmış, hangisini güncellerse güncellesin göreyim diye hinlik yapıp aldım listeme, hergün hergün alıştıydık tilciklere, bakıyorum bakıyorum göremiyorum bu aralar, hassiktir çekiyorum kendi kendime bugün de yazmamışsınız diye, yıldızım düşüyor.

    yarasa aynı zamanda bir kuştur. Kuş deyince, ben de kuş olup uçmak istiyorum bazen. Nereden nereye derseniz, evden işe, işten eve. bu trafik zikti attı beni afedersiniz.

  5. Evli Beyciğim, domuz gribi mi oluyom ne oluyom, hiç halim yok üç gündür, işler de sarpa sardı, ya istifa edicem ya kovulacam, ama sabah sabah sizin şu içten ve sıcak mesajınızı görünce eh peki, vazifemiz dedim, attırdım bi lugat maddesi… Eskiden fasikül fasikül Meydan-Larousse neşredilirken çıldırırdım hafta geçmiyor diye, o günler hayal oldu, şimdi böyle madde madde neşrediyoz emme ben hiç heyecan duymuyom niyeyse!

  6. İşini şeyedeyim size bişey olmasın sayın Abim. Ben de çakacağım tokadı patrona o da basacak tepiği kıçıma, ödeşeceğiz. O değilde, işteyken sıkıldığımda milletin böyle dal başşak çıplak gezdiğini falan hayal ederim, patronun pipisi küçükmüş, sekterer memişleri alttan destekliyormuş meğer falan, çok malzeme çıkar gülmek için. Koyuyorum göte gidiyor rahvan afedersiniz.

  7. Yok benim patronlarla değil sorunum, keşke öyle olsaydı, benim sorunum işin ta kendisiyle… Ben işten sıkıldığımda “V for Vendetta” gelir aklıma nedense…

Bir Yanıt Bırakın

