hicabi bey’in elektroşok seansı

internet sapığı: teknolojinin ilerlemesiyle birlikte düz sapıklıktan önce telefon sapıklığına, sonra sanal sapıklığa terfi etmiş olan mahluk. gündüz aile babası kılığında olup geceleri josef flitzl’e dönüşen trajik vak’a. müjdeler olsun yurdumun taşına toprağına ki, metin bey’in meşhur kadrolu sapığı şimdi de hafif abi’nin mekânına musallat olmakta gecikmedi. metin bey’in uzun süredir yürüttüğü acı tahmini geliştiren hafif abi, bu sapığın kimliğini saptadı. sapığımız son derece zeki, birikimli, gündüzleri saygı duyulası, sözü dinlenesi vb bir adam. metin bey, dörtbuçuk yıllık blogistan serüveninde ikinci kez büyük bir şok geçirmekte sayın seyircı. aldı sözü metin bey ve kısa kesti:

1. sen benim için artık ölüsün. ölüyle dalaşılmaz.

2. godot gelmeyecek sevgili okyanusaşırı genç dost! o zaten burdaymış. adam değil, cüdammış.

örnek tümcemize geçelim, bugün ironi mironi aramayın hafif abinizde: “her internet sapığını sapık sanmayın. emminizin oğlu çıkarsa şaşırmayın.”

18 Yanıt

  1. Hoppalaaaaa!
    Yine mi?
    Sahiden kadrolu imiş. Pöff.

  2. Efendilik bende kalsın diye konuyu açmıyorum. Daha doğrusu Metin Bey açmama izin vermiyor. Ne de olsa dörtbuçuk yılın hatırı var halâ.

  3. “emminizin oğlu çıkarsa şaşırmayın.” tümcesini şöyle de okuyabiliriz:

    “çift kişilikli ve/veya yaylacı çıkarsa şaşırmayın.”

  4. Kendisini ulu manitusuna havale ediyor ve bu konuda -büyük ihtimalle ebediyen- susuyorum. Yaşattığı şok beni 50 yıl idare eder.

  5. teşhis koyulduğuna göre tedavi zor olmayacaktır artık. geçmiş olsun diyeyim. sevgili metin beyimiz üzülmesin, biz de üzülürüz.

  6. Tedavi? İşte o yok sevgili JoA. İnsanın neliği hakkındaki kronik kötümserliğimi pekiştiren bir olay bu ve bu dörtbuçuk yıllık maceramdaki ikinci trajik kaza. İlkini zor belâ atlattım. Bunu da atlatacağım elbette ama izi kalacak.

    Yazık. Çok yazık.

    Teşekkür ederim ses ettiğiniz için.

  7. Siz okyanus asiri deyince aklima biri geldi ama yok canim dedim. Neyse, kimse kim. Internettin anonimligini ve kimlikleirn uzerine perde cekmesi aslinda nasil da derimizin altindakini ortaya cikariyor. Maskeleri takarken soyunuyoruz resmen ve bu maske denen meret de aslinda takanan rengi neyse ona burunuyor. Bosverin Hafif Abi Bey, Metin Bey de bosversin. Sizin renginiz guzel, maskeniz guzel, ne guzel ki siz sizsiniz de o degilsiniz. Ya bir de o olsaydik? Oyle yasamasi ne korkunc olurdu.

  8. Çok teşekkür ederim Passive II Sultan, derdimi paylaştığınız için. Yalnız, yanlış anlaşılma olmuş galiba, düzelteyim hemen: 1’deki cümle, sapığımıza hitap eden bir ifade. 2’deki ilk cümle ise bir güzel insana hitap ediyor ki odur okyanus ötesinde yaşayan, beyimiz değil, beyimiz İstanbul’da mukim. Aman diyim.

  9. Ben anlamadım. 😦
    Nasıl sapıklık yapıyor? Yani size garip şeyler mi yazıyor?
    Sıkmayın canınızı her halükarda. Passive in dediği gibi kendi karanlığında boğulması ona kafi ceza.

  10. Teşekkür ederim sevgili Talisman Hanım. “İnsanoğlu çiğ süt emmiş” klişesine sığınıyorum. Bir Brutus vak’ası oluşudur canımı acıtan.

  11. Ben sana, ‘insan sarrafi yanim kuvvetlidir’ demistim ama di mi?

    Gelmis gecmis olsun, herseye, onca gecmise, insan zannedip onca tesrik-i mesai yapmaya ragmen yine de uzulmeye degmez diyorum. Yasadigin sok da bir sure sonra gecer, merak etme.

    Sevgiler.

  12. Ayakta cima, benim mezhebimde mübahtır. Öyle niyet edebilirsiniz. Ben çekerim ceremesini.

  13. Benim bir sanal sapigim bile yok 😦

  14. Aziz dostum Suat Bey,

    Evet, üzülmeye değmez diyelim, n’apalım. Bu da geçer ya hu…

  15. Madafaka Beyciğim,

    I’ıh. Bırakalım dağınık kalsın. Alçalışın utancı, o beye yeter.

  16. Eleştirel Kardeşim,

    Evlerden ırak! Hele de teyzeoğlu ise…

  17. Bende okyanus asiriyim, umum icinde kulagina tesbihin imamesi ile vurup “bre edepsiz melun” demen bi bilek 2 dudak hareketine bakar. Metin Bey buyugumuz bi yerde…

  18. “demen” diil “demem” olucak yukardaki. yannis anlasilmaya.

Bir Cevap Yazın

