hicabi bey’in gırmızı pazartesisi

pazartesi sendromu: bir neanderthal insanı olan 789’uncu göbekten dedem, pazartesi sendromu nedir bilmezdi. bütün gün tembel tembel göt büyüten anakraliçe kedim minti hazretlerinin de pazartesiyle ve sendromuyla en ufak bir cinsi ve hissi münasebeti yoktur. zaten kısırlaştırdık komşunun pek nazik üç kök hıyarıyla iki kök piç domatı yüzünden zavallıyı. dünyada ne komşular var. neyse, sadede gelelim. down sendromu ve stockholm sendromuyla birlikte en bilinen üç sendromdan biridir bu günsel sendrom. lâkin fi tarihinde abiniz cuma sendromuna yakalanmıştı ki o da bir nevi “iktisadi pazartesi sendromu” diye tabir edilebilecek bir vakıadır ve nadirattan görülür. lan dün neredeydiniz ey hafif abi okurcukları? hepiniz fener ışığına tutulmuş tavşan gibi pazartesi sendromuyla mı cebelleşip duruyordunuz? burada in cin top oynadı dün ve inlerin doksandan yuvarladığı topla cinler derincell liginde ikinciliğe düştüler. yav bakmayın böyle höykürdüğüme, salı oldu ben de halâ pazartesiden çıkamadım sizin gibi. hadi örnek tümcemize geçelim gari: “dünyanın bütün pazartesi sendromluları birleşiniz. sendromunuzdan başka kaybedecek ne bokunuz var ki?” (karl marx, gomonis manifesto)

9 Yanıt

  1. Yarın Çarşamba, Hafif Abicim.
    Sanmayınız ki, hafta ortası geliyor ve ha gayret hafta sonuna az kaldı diyeceğim.
    Şunu diyeceğim; aslında Pazartesi sendromu yokmuş, Çarşamba sendromu varmış! Yaa! Sizin sendrom yerle yeksan oluverdi, ne yazık ki.
    Neden miymiş? Çünkü efendim, insanlar Pazartesi günü hafta sonunun tatlı anıları ile oyalanabiliyorlar ve günü iyi geçirebiliyorlarmış. Çarşamba haftanın taa göbeğinde olduğundan, oyalanacak ne anı ne hayal oluyormuş!
    Ne dersiniz, buna?

    • Ne diyecem, çarşambayı sel aldı, pazartesiyi yel üfürdü derim. Geriye salı, perşembe ve cuma kalır ki, cumayı severim, perşembe hayal kurarım, salı sallanır dururum. Günüm günüme, huyum huyuma uymaz benim efenim. Ama hep sıkılırım ben aslında, Edip abimin toprağı bol olsun.

  2. Pazartesiyi çok severim ben. Hatta günlerin içinde en çok onu. Ne zamandır böyle şimdi hatırlamıyorum. Ama çok zaman olmadı.

    Salıları iyi saçmalarmışım onu farkettim şimdi:)

  3. Bense, bir yıldır filan çok ama çok sevdiğim pazartesilerden üç dört aydır nefret ettim. Pazartesileri tekrar iple çekeceğim günleri bekliyorum. O kısa vadede öyle. Uzun vadedeyse, bütün sabahları seveceğim günleri bekliyorum.

  4. Hafif Abi, peki o günler gelince sizin pazartesinin gırmızısı hangi renge dönüşecek. Renkler önemlidir zira.

  5. Hımmm, zor soru. Elcevap:

    Bütün renkler hızla aklanıyordu. Birinciliği bütün renklere verdiler.

  6. E peki kabul, güzel cevap:)

  7. İşte geldim burdayıım. Yeter ki ilkel içgüdülerinize sahip olunuz efenim 🙂
    Şimdik benim için gırmızı pazartesi değil gırmızı Pazar öğleden sonrası vardır. Hem de kan gırmızısı. Nasıl streslidir “yarın iş varr” diye düşünmek. Offf. Pazar gecesi de bunalırım. gece de muhakkak 3 te filan yatarım ki tatil mümkün olduğunca uzasın. Yani Pazartesi geldiğinde rahatlarım bile. Sonuçta canavarla karşılaşınca artık o gelecek diye korku duymaya gerek kalmıyor.

    • Hah! Nihayeeeeeet sevgili Talisman aplamız geldi, bir nevi tehditle de olsa! Hoşgeldi.

      Pazar öğlesonralarını bilirim, bilmez miyim! Yok hükmündedirler, evet evet, kan gırmızısıdırlar, zaten boşuna mı “gırmızı pazartesi” diye refere ettim taa Latin Amerikalara uzanaraktan bade süzerekten?

      Sonracığıma, korkuyu yenmek için korkunun üzerine üzerine gitmek, gafasına gafasına ekleştirmek politikası da gözelmiş, biliyom o politikayı da vallaha. Katılıyom size Talisman aplacım.

      Hep gelin buraya lütfen. N’olur. (Ha belé de yalvarılır okurcuğa işte, heh heh!)

Bir Yanıt Bırakın

