hicabi bey führer’in huzurunda

chp: devlet dairesi. cümhuriyet’in hâlk’ı okşadığı siyasi şube. siyasetteki beşinci kol. müebbet mağlup. bu konuda guinness adayı. şirin beyaztürklerin “ben sana mecburum” şiiri. beyaz şehir mhp’si. başında bir avukat var. (bu tanım bitmez!) “milli şef inönü hazretleri, chp genel merkezinde verdiği beyanatta, italyan chp’sinin pek de matah bişi olmadığını; asıl, üçüncü reich’da mukim nsdap fırkasının takdire şayan ve örnek alınası bir milli politika izlediğini belirtti. über alles chpland! die fahne hoch! kader utansın!”

(*) tekzip: milli şefimiz böyle bir beyanatta bulunmamıştır. kendisi, bu ülkeye demokraaaasiyi getiren yüce zat değil midir sorarım size. kahrolası dünya ahvali o zarureti dayatmasaydı, o başka tabiy. ayrıca, “demokraaaasiyi getirmek, hele de ilk kez” şeklindeki yalanı da görmezden geliverin bizahmet, o kadarcık da mı hatırımız yok yani?

4 Yanıt

  1. Hafif Abiciğim,
    cehape hakkında bir yorum eklimiyciim, yazdıklarınıza. Ne denecekse demişsiniz.
    Ben şu yeni avatarı deneyeyim diye yazıyorum bu yorumu, açıkcası. O ne matrak şey öyle!

  2. Efenim buranın avatarları da şirinmiş hakikaten, tıpkı şu bizim Patagonya beldesi gibi. Fekat bir sıkıntım var ki nasıl çözecem bilmiyorum. Ne zaman Hafif Abi imzasıyla yorum yazsam buraya, otomatikman Metin Bey’in imzasına dönüşüyor. Ben de n’apıyom, tekrar girip tek tek değiştiriyom* ve çok zahmet çekiyom. Bilgi teknolojisi cahili olunca böyle oluyor zaar. (Gerçi avatar da Metin Bey’in, onu da değiştiremiyorum maalesef. Herifin hayaleti şuradan şuraya adım atmıyor, mıh gibi çakıldı kaldı.)

    Aah ah, Bülent Bey veya Muzmin Bey olsaydı bana yardım ederlerdi ama küs müdürler nedir.

    (Başlıkaltını da revize ettik iki arada bir derede.)

    (*) Mamafih, “son yorumlar” zımbırtısını ekleyince orada yine de Metin Bey’in hayaleti boy gösteriyor ve bu yüzden onu da ekleyemiyorum aşağıya.

  3. ne güzel ne güzel ne güzel! beyaz şehir mhp’si. harikasınız! cehepe’yle beyazlar daha beyaz, renkliler daha boyoz. renklileri yiyelim, münasip yerimizden çıksınlar. renk yok raki, renk yok.

  4. Bütün beyazlar aynı hızla kirleniyordu
    Birinciliği CHP’ye verdiler

    …demiş şair. İyi demiş.

Bir Yanıt Bırakın

